Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében. Elfogadom
Termékek Menü
Ön itt jár: > >

ÁSZF

Általános Szerződési és Felhasználási feltételek

Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni Webáruházunknak, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, későbbiekben nem kereshető vissza, magatartási kódexre nem utal. Érvényes 2018. február 22.-től  visszavonásig.

A webáruház működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk!

Üzemeltetői adatok

Cégnév: Antarktisz Klíma Kft.
Székhely, garancia és panaszkezelés helye: 1163 Budapest, Cziráki u. 26-32
Adószám: 14023633-2-42
Cégjegyzékszám: 01-09-885291
Kibocsájtó cégbíróság: Fővárosi Bíróság mint Cégbíróság
Szerződés nyelve: magyar
Elektronikus elérhetőség: info@antarktiszklima.hu (garanciális és panaszkezelési ügyekben is)
Telefonos elérhetőség: +36-30 2000 567, +36-30 445 8186 +36-30 972 6669 (garanciális és panaszkezelési ügyekben is)
Nyitva tartás: hétköznap (munkanapokon) 8-16 óráig, hétvégén (ünnepnapokon) zárva

Megvásárolható termékek bemutatása, kategória besorolása

A megjelenített termékek on-line, házhoz szállítással, vagy személyes átvétellel rendelhetőek meg. 

A kínálatunkban szerepelnek

  • Webasto állófűtések
  • Hella alkatrészek
  • Waeco / Dometic klímaberendezések
  • Kalori radiátorok
  • Egyéb kiegészítő termékek

A termékekre vonatkozóan megjelenített árak tartalmazzák a törvényben előírt 27%-os áfát , azonban nem tartalmazzák a házhozszállítás és utánvét esetén a pénzkezelés díját. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra!

Rendelési információk

Ön regisztráció nélkül is szabadon nézelődhet és válogathat áruházunkban, azonban vásárláshoz regisztrálnia kell az egyszerűbb ügyintézés érdekében. A regisztráció ingyenes!!!

A megrendelések feldolgozása

A megrendelések feldolgozása munkanapokon 16 óráig történik. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő munkanapon kerül feldolgozásra. Webáruházunk a megrendeléstől számított 2 munkanapon belül (48 óra) visszaigazolja megrendelését. Amennyiben nem kap visszajelzést 2 munkanapon belül, úgy mentesül az ajánlati kötelezettség alól. Általános teljesítési határidő, a visszaigazolástól számított 5 munkanapon belül.
A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek. Cégünk nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt. Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészében. Részben történő teljesítés kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor! Ebben az esetben a termék vételárának előre történő kiegyenlítése esetén visszautalásra kerül az összeg küldőjének részére. Ha a fizetési módként az előre utalást választja, de az utalás nem érkezik meg teljes egészében bankszámlánkra, úgy a megrendelését 14 nap múlva töröljük, az átutalt részösszeget visszautaljuk.

Rendelés lépéseink bemutatása

  1. A megvásárolni kívánt terméket helyezze a kosárba a "KOSÁRBA" gombra kattintva. Ha rákattint erre a gombra, akkor a kiválasztott termékből a megadott mennyiséget a virtuális bevásárlókosarába helyezte.
  2. Amennyiben szeretne további terméket kosárba helyezni,folytathatja a vásárlást. Ha nem szeretne további terméket vásárolni, ellenőrizze kosara tartalmát a megvásárolni kívánt termék darabszámát. A "törlés" feliratra kattintva törölheti a kosárból az adott tételt. Mennyiség megadását követően nem frissül automatikusan a kosár tartalma, ezért minden esetben válassza a "kosár frissítése" gombot. A kosár tartalmát bármikor ellenőrizheti a weboldal jobb oldalán található "kosár" felirat alatt.
  3. Ha befejezte a vásárlást kattintson a "pénztár" gombra. Ez után történik a regisztráció, vagy ha már regisztrált webáruházunkban, akkor a belépés.
  4. A belépés után adhatja meg a számlázási és szállítási címet, valamint választhat fizetési módot.
  5. A "Rendelés összesítése" gombra kattintva még egyszer leellenőrizheti a megrendelni kívánt termékeket a számlázási és szállítási címet, az áru átvételének módját és a fizetési módot. Ebben a lépésben láthatja pontosan a rendszer által kiszámolt szállítási költséget az utánvétes fizetés esetén a készpénz kezelési díjjal együtt.
  6. Ha mindent rendben talál, akkor a "megrendelés" gombra kattintva tudja elküldeni megrendelését.
    Ha hibát talál az összesítő listában, akkor használja a "MÓDOSÍTÁS" gombot az adott pontok mellett. Itt ismét módosíthatja a kosár tartalmát a megadott adatokat. 
  7. Ezt követően e-mail-ben visszaigazolást kap, amely nem minősül a vevői ajánlat elfogadásának.
  8. A regisztrációt követően már bármikor be tud jelentkezni e-mail címe és jelszava segítségével.
    A regisztrációt, illetve a bejelentkezést követően a weboldal tetején  megjelenik a bejelentkezett felhasználó, illetve az általa képviselt cég neve. Ha ezt nem látja, akkor a bejelentkezés sikertelen volt.
     

Fontos, hogy a regisztráció során ügyeljen az adatok pontosságára, hiszen a megadott adatok alapján kerül számlázára, illetve szállításra a termék. A regisztrációt egyszer kell végrehajtania, későbbi vásárlások alkalmával ezt a lépést már nem kell elvégeznie.
Külön felhívjuk figyelmét a telefonszám, és az e-mail cím pontos megadására, hiszen ezek hiányában meghiúsulhat a kapcsolatfelvétel, és a megrendelés teljesítése.
Tájékoztatjuk, hogy az email-ben történő visszaigazolás kézbesítésének hiányát okozhatja a rosszul megadott e-mail cím, vagy a postafiókjához tartozó tárhely telítettsége. A regisztráció azt jelenti, hogy a regisztráció útján nyilvántartásba vett természetes személy személyesen, illetve jogi személy, vagy jogi személyiséggel nem rendelkező gazdasági társaság (szervezet) képviselője a szervezet nevében jár el a vásárlás során. Regisztrációra azért van szükség, hogy pontosan ki tudjuk állítani Önnek a számlát, illetve hogy pontosan el tudjuk juttatni a megrendelt termékeket. A regisztrációhoz szükséges néhány személyes adat megadása is. Ezek védelméről az oldal alján található adatkezelés részben olvashat. A regisztrációs űrlapon megadott adatait tároljuk, így a következő vásárláskor már nem kell még egyszer megadni. Az adott megrendelés elküldött adatai az elküldést követően már nem javíthatóak.
Webáruházunkban leadott megrendelése nem minősül írásba fogalt szerződésnek, kinyomtatásra, iktatásra nem kerül.

Fizetési feltételek

Webáruházunkban három féle fizetési mód közül választhat.

  1. Utánvét
    Ebben az esetben a terméket kiszállító futárnak kell készpénzben kifizetni a megrendelésben rögzített vételárat. Utánvétes fizetési mód választása esetén készpénz kezelési díjat számítunk fel. 
  2. Előre utalás
    Ha ezt a fizetési módot választja, akkor külön e-mailben elküldjük Önnek az átutaláshoz szükséges adatokat. Kérjük, átutaláskor feltétlenül adja meg a megrendelés sorszámát! Ha a megrendelés összesítőn szereplő teljes összeget jóváírták bankszámlánkon, akkor indítjuk el a megrendelt termékek szállítását. Ebben az esetben nem számítunk fel készpénz kezelési díjat, viszont a szállítás 2-3 nappal is csúszhat a közreműködő bankok miatt.
  3. Készpénz
    Ezt a fizetési módot csak akkor választhatja, ha az áru átvételének módja: személyes átvétel. Így irodánkban az áru megtekintése után kell csak fizetnie. Irodánkban bankkártyás fizetésre is van lehetőség.

A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján a várható költséget tartalmazza.
A számlát és ha van a termékhez garancialevél a csomag tartalmazza.

Az áru átvételének módja

  1. TNT Express Hungary Kft. futárszolgálata
    A megrendelt árut szerződött partnerünk a TNT Express Hungary Kft. futárszolgálata szállítja házhoz. A csomag feladásától számított szállítási idő MAGYARORSZÁG TERÜLETÉN 1 MUNKANAP. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban. Amennyiben ebben időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége) munkahelyi címet megadni. A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg, az át nem vett csomagok szállítási költségét a megrendelőre terheljük! Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni! Amennyiben tévesen leszállított, illetve hibás termékeket talál a csomagban, azt kérem azonnal jelezze vevőszolgálatunknak telefonon és e-mailben az info@antarktiszklima.hu-n. 
    Ha a megrendelt terméket átadtuk a futárnak, e-mailben vagy telefonon értesítjük Önt.
     
  2. Személyes átvétel
    Lehetősége van az árut személyesen is átvenni irodánkban.
    Cím: 1163 Budapest, Cziráki u. 26-32 Tel: +36-1 403-3855, +36-30 972-6669, +36-30 2000-567, +36 30 446 8186.

    FONTOS!!!
     Mivel nem tartunk minden terméket raktáron, ezért csak akkor induljon el irodánkba, ha írásban vagy telefonon megerősítettük Önnek, hogy az áru átvehető!!!

Házhoz szállítás díjszabása

A megrendelt árut szerződött partnerünk a TNT Express Hungary Kft. futárszolgálata szállítja házhoz. Szállítási díjainkat a megrendelt termékek súlya alapján automatikusan számítjuk ki. Készpénz kezelési díjat csak akkor számítunk fel, ha az utánvétes fizetési módot választja!

Szállítási díj
   (bruttó)
  Készpénz kezelési díj
(csak utánvét esetén)
         (bruttó)
0 - 1 kg
2 019.- Ft
  0.- Ft - 35 000.- Ft-ig
445.- Ft
1 - 5 kg
2 273.- Ft
  35 000.- Ft - 75 000.- Ft-ig
953.- Ft
5 - 10 kg
2 540.- Ft
  75 000.- Ft - 100 000.- Ft-ig
1 270.- Ft
10 - 15 kg
2 857.- Ft
  100 000.- Ft - 150 000.- Ft-ig
1 905.- Ft
15 - 20 kg
3 238.- Ft
  150 000.- Ft - 300 000.- Ft-ig
                      3 810.- Ft
20 - 25 kg
3 493.- Ft
  300 000.- Ft - 500 000.- Ft-ig                       6 350.- Ft
25 - 30 kg
3 874.- Ft
  500 000.- Ft felett
a beszedett érték 0.1%-a
35 - 40 kg
4 191.- Ft
   
 

*40 kg és / vagy 500.000.- Ft feletti csomagok esetében egyedi díjat kalkulálunk!


Felhívás a csomagok átvételével kapcsolatosan

Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak! Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díját a megrendelőre terheljük, újra küldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani!

Szavatosság, jótállás

Termékekre gyártótól függően 12, illetve 24 hónap garanciát vállalunk. Termék meghibásodása esetén a készülékhez mellékelt garancia levélen megjelölt címen és telefonszámon kaphat bővebb felvilágosítást a teendőkről, továbbá elérhetőségeink valamelyikén. 

A cégünk által eladott termékekre terméktípusoktól függően eltérő, a hatályos jogszabályoknak (151/2003. (IX.22.) Korm. rendelet) megfelelő kötelező jótállást vállal, amely legkevesebb mint 1 év. Cégünk az egyes termékekre vonatkozó jótállás időtartamát legkésőbb a termék Vásárló általi átvételekor adott (jótállási jegyen szereplő) adatok útján közli. 

A termék meghibásodása esetén a készülékhez mellékelt garancialevélen megjelölt címen és telefonszámon kaphat bővebb felvilágosítást. Tájékoztatást a vásárló cégünk ügyfélszolgálatától e-mailen is kérhet. A garancia érvényesítéséhez nem szükséges a vásárláskor kapott számla vagy annak másolata: önmagában a garanciajegy is elegendő. A jótállási igény a jótállási jeggyel érvényesíthető (151/2003. (IX. 22.) Kormányrendelet 4.§). A Vásárló a jótállási igényét cégünknél, illetve a jótállási jegyen feltüntetett javítószolgálat(ok)nál közvetlenül is érvényesítheti (151/2003. (IX. 22.) Kormányrendelet 5.§). A Vásárló a hiba felfedezése után a legrövidebb időn belül köteles kifogását Ügyfélszolgálatunkkal közölni. Kellő időben közöltnek kell tekinteni a hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt kifogást. A közlés késedelméből eredő kárért a Vásárló a felelős.

A jótállás a fogyasztónak a polgári törvénykönyvben a szavatossággal kapcsolatosan rögzített jogait nem érinti. A szavatossági és jótállási jogok intézése a 49/2003. GKM rendelet alapján történik.

Elállás joga

A távollevők között kötött szerződésekről szóló, szóló, 45/2014 ( 2. 26 ) kormányrendelet szabályozása értelmében a fogyasztó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket. Amennyiben a Vásárló a 14. napon jelzi elállási szándékát, elállása akkor is érvényes. Jelen tájékoztató hiányában jogosult a fogyasztó egy év elteltéig gyakorolni az elállási jogát. Az elállási jog gyakorlása esetén a fogyasztót a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli, a vállalkozás azonban követelheti a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését. A vállalkozó a termék visszaérkezését követően a kormányrendelet értelmében haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül visszatéríti a termék vételárát a fogyasztó részére.

A törvény további részletei itt találhatóak.

Elállási jog gyakorlásának menete

Amennyiben élni szeretne elállási jogával annak jelzését megteheti a megadott elérhetőségeink valamelyikén írásban, vagy telefonon. Postai úton írásban történő jelzés alkalmával a postára adás időpontját vesszük figyelembe, telefonon történő jelzés alkalmával pedig a telefonon történő jelzését. Postai úton történő jelzés esetén feltétlenül ajánlott küldeményként adja fel jelzését, így tudja igazolni a postára adás dátumát.
A megrendelt terméket postai úton, futárszolgálat segítségével vagy személyesen juttassa vissza a cégünk címére. Fontos, hogy a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek a Vásárlót terhelik, a portósan (utánvéttel) küldött csomagokat cégünknek nem áll módjában átvenni!
Kiemelten ügyeljen a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése a Vásárlót terheli!
A csomag cégünkhöz történő beérkezését követően, videó kamerával rögzítésre kerül a csomag kibontása, illetve a visszaküldött termék megvizsgálása. Erre az esetleges későbbiekben történő félreértések elkerülése végett van szükség  (például, hogy a visszaküldött termék sérült, vagy hiányos volt)
A termék visszaérkezését követő 14 napon belül a Vásárló által megadott bankszámla számra visszatéríti a termék vételárát.

Tárhely szolgáltató adatai:

Név: shopRenter.hu Kft.
Székhely: 4028 Debrecen, Kassai út 129.
Telefon: +36-1 234 5011
E-mail: info@shoprenter.hu
Adószám: 23174108-2-09

Technikai információk

Webáruházunk használatához szükséges, hogy az Ön által használt böngészőben engedélyezze a cookie-k(sütik) fogadását, illetve a javascriptek futtatását.